Huidverzorgingsproducten van Nimue

Nimue deelt zijn huidverzorgingsproducten in op de conditie van de huid. Er zijn vier hoofdgroepen. De producten binnen deze groepen zijn speciaal afgestemd op verschillende condities van de huid.  De belangrijkste ingrediënten zijn bio-technisch en plantaardige extracten met een medicinale werking. De behandelprocedure is actief en intensief en de producten hebben een diepe en helende werking in de huid.

Environmentally-Damaged-Skin

Environmentally damaged skin

Huid die beschadigd is door invloeden van buitenaf zoals de zon of koude schrale wind noemen we "environmentally damaged skin". De belangrijkste kenmerken hiervan zijn: Een ongelijkmatige huidtextuur, rimpels en fijne lijntjes, onregelmatige pigmentatie, elastose, roodheid, droge huid, dunne huid met verlies van elasticiteit, een verminderde reactie van het immuunsysteem en een vertraagde genezing van de huid. Herkent u een van deze symptomen? Dan heeft u waarschijnlijk te maken met een environmentally damaged skin. Beauty Clinic Carmen heeft hiervoor een aantal behandelingen samengesteld die u helpen dit probleem op te lossen. Klik snel verder om te lezen hoe we u kunnen helpen dit probleem op te lossen.

Hyperpigmented-Skin

Hyperpigmented skin

Bij hyper pigmentatie is er sprake van een oneffen huidskleur. Dit kan worden veroorzaakt door zonlicht, verkeerd cosmetica gebruik of medicatie. De grootste boosdoener is echter UV straling. Beauty Clinic Carmen gebruikt bij haar behandelingen Nimue's nieuwe generatie derma-cosmeceuticals. De ingrediënten op basis van natuurlijke grondstoffen zorgen voor effectieve bleking van de huid. Daarnaast werken deze producten pigment remmend en zorgen voor een egale huidskleur. Klik snel verder over uitgebreide informatie over de behandeling.

Interactive-Range

Interactive Range

Met een gevoelige huid oftewel, een huid die valt onder de 'Interactive Range' bedoelen wij een huid die uit balans is door ziekte, medicatie of stress en geen overeenkomsten heeft met environmentally damaged, hyperpigmented of problematic skin heeft. Aandoeningen die vallen onder de noemer gevoelige huid zijn: chronische roodheid, couperose, kwetsbare huid, eczeem of psoriasis. Herkent u een van deze symptomen of aandoeningen? Kijk dan snel verder hoe onze behandelingen u kunnen helpen het probleem op te lossen.

Problematic-Skin

Problematic Skin

Bij acné heeft uw huid een actievere talgklierwerking dan een een normale huid. Hierdoor ontstaan puistjes en andere onregelmatigheden in de huid. Voor de behandeling van acné gebruiken wij de producten van Nimue. Deze producten zijn speciaal ontwikkeld voor de problematische huid. Ze exfoliëren, zuiveren de poriën en reguleren de talgafscheiding.

y-skin

Y Skin

In de pubertijd en adolescentie is de huid gevoelig voor verstoppingen en acné uitbraken. De Nimue Youth lijn is speciaal ontworpen voor deze leeftijdscategorie. De producten bevatten actieve ingrediënten voor het reguleren en handhaven van de normale huidfuncties. Bij regelmatige behandeling treedt er snel verbetering op en wordt de jonge huid weer stralend en gezond.

Comments are closed.